اعلام برنامه‌های رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، برنامه‌های این نمایندگی به مناسبت سی‌وسومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رواط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سیدجواد طباطبائی‌راد، سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در این باره گفت: به مناسبت سی‌وسومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد، رایزنی فرهنگی کشورمان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌پردازد.

وی به برگزاری نمایشگاه عکس «تصاویر رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد 1342» اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه (10 خردادماه) به مدت یک هفته در مسجد کبود ایروان برگزار خواهد شد.

طباطبائی‌راد اظهار داشت: نشست علمی «بازخوانی و تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره)» (13 خردادماه) در محل کرسی ایرانشناسی دانشگاه دولتی ایروان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست، سرپرست رایزنی فرهنگی و سفیر کشورمان، وارطان وسکانیان، رئیس کرسی ایرانشناسی دانشگاه دولتی ایروان و جمعی از ایران‌شناسان و دانشجویان این دانشگاه حضور می‌یابند.

طباطبائی‌راد خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد در روز جمعه، (13 خردادماه) در سالن اجتماعت مسجد کبود ایروان نیز از دیگر برنامه‌های این نمایندگی فرهنگی است. در این مراسم سفیر کشورمان و ایرانیان مقیم حضور می‌یابند.

کد خبر 1181079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha