دستگیری قاتل محیط بانان استان فارس

سردار حبیبی گفت: قاتل محیط بانان استان فارس با تحقیقات پلیسی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (سه شنبه 10 خرداد) از دستگیری قاتل محیط بانان استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: قاتل این 2 محیط بان و همدستش که هفته قبل در کوه ‌های اطراف بوانات اقدام به قتل محیط بانان کرده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: 6 خرداد جاری در پی درگیری بین شکارچیان و محیط ‌بانان در ارتفاعات کوه‌ های حفاظت شده «دره باغ» بوانات، 2 محیط بان به شهادت رسیدند و ماموران نیروی انتظامی بلا فاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری ضاربان را در پیش گرفتند.

وی اضافه کرد: با تحقیقات پلیسی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی قاتل و همدستش که برای شکار غیرمجاز به این منطقه رفته بودند شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار حبیبی اعلام کرد: قاتل 32 ساله و سابقه ‌دار است و همدستش نیز 32 ساله است و انگیزه قتل را شکار غیر مجاز اعلام کرده اند و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

وی گفت: یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقداری مهمات نیز از قاتلان کشف و ضبط شده است و دوستداران محیط زیست خواست هر گونه تخلف زیست محیطی را می توانند به پلیس 110 اطلاع‌ دهند.

کد خبر 1181092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha