جمع‌بندی نهایی درباره طرح رتبه‌بندی معلمان فردا در کمیسیون دولت/ با کمبود فضای آموزشی در کشور مواجه هستیم

نوری گفت: فردا در کمیسیون دولت جمع‌بندی نهایی درباره نحوه و چگونگی اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یوسف نوری» در حاشیه نشست با تشکل های دانش آموزی استان گلستان در جمع خبرنگاران به طرح رتبه بندی معلمان اشاره و اظهار کرد: جلسه جمع بندی درباره طرح رتبه بندی معلمان فردا در کمیسیون دولت برگزار می‌شود.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج جلسه فردا، چهارشنبه آینده در جلسه هیئت دولت مطرح و درباره زمان و چگونگی صدور احکام فرهنگیان بحث خواهد شد.

 

وی با اشاره به کمبود معلم برای سال تحصیلی جدید بر رفع این مشکل از طریق مختلف تاکید کرد و افزود: بخشی از کمبود معلم را از طریق جذب فارع التحصیلان دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی جبران خواهیم کرد.

 

نوری همچنین بیان کرد: حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از کسانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده و جزو نفرات برگزیده بودند را نیز برای سال تحصیلی جدید جذب می کنیم تا بخشی از کمبود معلم از این طریق جبران شود.

 

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در کشور گفت:  همچنین به سالانه حدود ۴۰۰هزار نفر به جمعیت دانش آموزی کشور افزوده می شود و ما با توجه به این رشد، دچار کمبود فضا هستیم.

 

وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرو با کمک رئیس جمهور  و هیئت دولت و با کمک خیران بخشی از این کمبودها جبران شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هرساله تعدادی از مدارس فرسوده و تخریبی می شوند که باید سرعت احداث مدارس جدید را بیشتر کنیم.

 

کد خبر 1181093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha