حضرت معصومه (س) الگویی کامل برای دختران و زنان در همه دنیا است/ اهل سنت ارادت ویژه به این بانوی بزرگوار دارند

میرزاعلی گفت: حصرت فاطمه معصومه (س)الگویی کامل نه فقط برای دختران و زنان مسلمان بلکه برای همه زنان دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آق قلا، «آسیه میرزاعلی» در اجتماع باشکوه دختران بهشتی این شهرستان اظهارکرد: روز دختر مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) است که الگویی بی بدیل برای دختران مسلمان است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا با بیان اینکه خداوند دختران را مایه رحمت قرار داده است، گفت: امروز روز تحول آفرینی دختران آسمانی است و می توانند رهبری دل های میلیون ها مسلمان را عهده دار شوند.

 

وی افزود: در اعتقادات اهل سنت نیز حضرت فاطمه معصومه (س) در همه ابعاد اخلاقی و رفتاری، سیاسی و اجتماعی و غیره یک الگوی بی بدیل است که الگوگیری از آنان ما را سعادتمند دنیا و آخرت خواهد کرد.

 

میرزاعلی ادامه داد: این بانوی بزرگوار به رغم تعدد فرزندان حضرت موسی بن جعفر (ع) پس برادر خویش، امام رضا (ع) دارای کمالات شخصی و روحی بود زیرا شخصیت پدر و مادر در تربیت فرزندان بسیار اثرگذار است.

 

وی گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) جزو راویان حدیث بود و جایگاه علمی والایی داشت و پاسخگوی بسیاری از سوالات مردم بود. همه اینها نشان دهنده عظمت این باندی بزرگ است که ایشان را الگویی کامل نه فقط برای دختران و زنان مسلمان بلکه برای همه زنان دنیا قرار داده است.

 

کد خبر 1181170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha