ویژه برنامه‌های ارتحال امام خمینی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

حجت الاسلام نکونام گفت: به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد برنامه‌های تبیینی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (سه شنبه ۱۰ خرداد) در نشست بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: در رویداد تاریخی ۱۵ خرداد عبرت‌های بسیاری وجود دارد که می طلبد این درس‌ها و عبرت ها چراغ راه آینده شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امام راحل توانست حرکت بزرگی را شکل دهد و پرچم باعظمت نظام اسلامی را بلند کند که در استقبالش حضور بی سابقه مردم شکل گرفت و در تاریخ ثبت ابدی شد.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امام راحل یک انسان تکلیف محور و وظیفه شناس بود، تصریح کرد: این ویژگی کلیدی اگر به درستی شناخته و معرفی شود می تواند به ایجاد تحول و پرورش افرادی چون قاسم سلیمانی منجر شود.

 

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: برنامه های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) باید حول تبیین ویژگی‌های امام راحل برگزار شود، اظهار داشت: تکلیف امام راحل از باور و ایمان او نشات می گیرد و ایشان یک مومن واقعی و باورمند بود.

 

وی، بروز برخی آسیب‌ها در جریان انقلاب را ناشی از توجه نکردن به مقوله تکلیف محوری دانست و گفت: برای نسل جوان باید تکلیف محوری را بیش از پیش تبیین کرد.  

 

کد خبر 1181176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha