خبرگزاری شبستان رتبه دوم جشنواره ابوذر کشوری را کسب کرد

موسوی زاده با اعلام اهمیت جهاد تبیین و رسالتی که اصحاب رسانه در خصوص این مهم دارند گفت: نمایندگی خبرگزاری شبستان استان البرز رتبه دوم جشنواره ابوذر کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید محمدرضا موسوی زاده» با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و رسالتی که اصحاب رسانه در خصوص این مهم دارند گفت: خبرگزاری شبستان استان البرز رتبه دوم جشنواره ابوذر کشور را کسب کرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف تبیین جایگان رسانه تراز اسلامی همواره با برپایی رقابت اثرگذار و سازنده به دنبال جریان سازی رشد فرهنگی جامعه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در سال جاری نیز با تشکیل شورای سیاست گذاری در سازمان بسیج رسانه البرز تشکیل می شود اظهار کرد: خبرگزاری شبستان استان البرز از جمله خبرگزاری های موثر در جریان سازی انقلابی و ایمانی است که انتظار می رود در مسیر ترویج خبر با رویکرد حوزه دین و اندیشه همواره گام های موثری بردارد. 

 

موسوی زاده بیان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر در روزهای پایانی سال گذشته برترین های کشوری را معرفی کرد که خبرگزاری شبستان استان البرز در رتبه دوم و بخش مصاحبه جائز مقام شد. 

 

متن تقدیرنامه به شرح زیر است: 

 

 

 

کد خبر 1181182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha