آئین اختتامیه همایش گفتگو و مناطرات رضوی برگزار شد / ۱۰ پژوهشگر برجسته ملی و بین المللی تجلیل شدند

آئین اختتامیه هفتمین دوره همایش گفتگو و مناطرات رضوی عصر دیروز ۱۰ خردادماه با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آئین اختتامیه هفتمین دوره همایش گفتگو و مناطرات رضوی عصر دیروز ۱۰ خردادماه با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد.

 

در ابتدای این همایش، «عبدالله بحرالعلومی» ضمن تقدیر از حضور محققان و پژوهشگران ملی و بین المللی در این همایش تقدیر و تشکر کرد و گفت: در طی این 7 دوره قبلی همایش گفتگو و مناظرات رضوی بیش از 9 عنوان کتاب به رشته تحریر در آمده است و بیش از هزار عنوان مقاله از 2700 پژوهشگر و محقق داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش ارائه شد.

 

مدیر کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در این دوره نیز بیش از 110 اثر از پژوهشگران و محققان ایران و کشورهای اسلامی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که هیئت داوران 28 مقاله را به مرحله نهایی برگزیدند و طی آن 10 مقاله به عنوان مقالات برگزیده معرفی شدند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: از آثار منتخب 8 اثر از پژوهشگران و محققان کشور و 2 اثر نیز از پژوهشگران کشورهای افغانستان و نیجریه به عنوان اثر برگزیده تجلیل می شوند.

 

بحرالعلومی عنوان کرد: کتاب این دوره از همایش نیز با عنوان «عطر رضوان» شامل مجموعه مقالات برگزیده است که بزودی رونمایی خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان افزود: از همه محققان و پژوهشگران که در این دوره از همایش همکاری خوبی در ارائه مقالات داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

 

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی به برخی از پژوهشگران برگزیده مرحله نهایی با حضور آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل و برخی از مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی تقدیر و تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1181250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha