حضور کانونی‌های سمنان در پویش بزرگ «سلام فرمانده»

اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، هم‌زمان با دهه‌ی کرامت به همخوانی سرود «سلام فرمانده» و اجرای فعالیت فرهنگی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، جشن آغاز دهه‌ی کرامت و هم‌خوانی سرود «سلام فرمانده»، پیش از ظهر پنج‌شنبه ۱۲خرداد ۱۴۰۱ با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) در محل مصلای بزرگ سمنان، برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با حضور پرشور خود در این آیین، علاوه بر همخوانی سرود «سلام فرمانده» همگام با اجتماع بزرگ دهه‌ی هشتادی‌ها و نودی‌ها، به برپایی غرفه‌ی فرهنگی و نقاشی روی صورت مخاطبان کودک و نوجوان خواهند پرداخت.

 

«فروهر معدنی» هدف از اجرای این برنامه را پرورش حس دینی، تقویت ارتباط کودکان و نوجوانان با حضرت مهدی موعود(عج) و به تصویر کشیدن عشق و ارادت دهه‌نودی‌ها به امام عصر(عج) برشمرد.

 

سرود مذهبی «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» مخفف «ملت امام حسین(ع)» در لنگرود است که مقارن با سال‌روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در سال گذشته راه‌اندازی شده تا برای تربیت نسل دهه‌ی ۹۰، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی داشته باشد.

کد خبر 1181283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha