آماده‌باش رژیم صهیونیستی در مرز غزه از ترس هرگونه حمله راکتی مقاومت

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در مرزهای غزه در حالت آماده باش کامل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نیروهای خود را در مرز غزه از ترس حملات راکتی مقاومت فلسطین در حالت آماده‌باش نگه داشته است.

 

این روزنامه اشاره کرد که برآورد نهادهای امنیتی اسرائیلی حاکی از آن است که احتمال واکنش گروه‌های مقاومت در غزه به حوادث اخیر در قدس و مسجد الاقصی طی روزهای آینده همچنان پابرجاست.

 

لازم به ذکر است که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز یکشنبه در واکنش به راهپیمایی پرچم شهرک نشینان تاکید کرد: آنچه در مسجد الاقصی اتفاق افتاد، غیرقابل بخشش است و هیچ تضمینی برای عدم واکنش به این تجاوزات وجود ندارد.

 

طاهر النونو مشاور رسانه‌ای اسماعیل هنیه تصریح کرد که برخی طرف‌ها با وی برای آرام‌سازی اوضاع و جلوگیری از بالاگرفتن تنش و درگیری‌ها تماس برقرار کردند اما هنیه هیچ تعهدی به آن ها در رابطه با عدم واکنش مقاومت به جنایات اشغالگران اسرائیلی نداده است.

 

هزاران شهرک نشین اشغالگر اسرائیلی روز یکشنبه گذشته در راهپیمایی تحریک آمیز پرچم در شهر قدس مشارکت داشتند. این در حالی است که صهیونیست ها برای اولین بار در اقدامی تحریک آمیز با پرچم رژیم اشغالگر وارد مسجد الاقصی شده و مناسک تلمودی از جمله سجده موسوم به سجده حماسی را بجای آوردند.

کد خبر 1181297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha