نائب رئیس مجلس در روستای حاجی آباد بشرویه حضور یافت

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای حاجی آباد شهرستان بشرویه برای رفع مشکلات آب برق و گاز به مردم این روستا قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (۱۱ خرداد) به همراه نماینده بشرویه، طبس، سرایان و فردوس در مجلس دقایقی پیش وارد بشرویه شد و در بدو ورود از روستای حاجی آباد بشرویه بازدید کرد.

 

نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این بازدید برای رفع مشکلات آب برق و گاز روستای حاجی آباد بشرویه قول مساعد داد.

 

«حسن علیزاده» فرماندار بشرویه در این بازدید گفت: به منظور رفع مشکلات مسکن محرومین و اقشار کم درآمد به متقاضیان واجد شرایط در روستای حاجی آباد بخش مرکزی بشرویه تعداد ۱۸۴ قطعه مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بشرویه تهیه شده که تاکنون تعداد ۱۰۸ قطعه در فاز یک به متقاضیان واگذار شده است و ما بقی در حال واگذاری هستند.



وی بیان کرد: به هر یک از متقاضیان ساخت مسکن در این روستا، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت شده و به ۲۰ نفر از متقاضیان محروم شناسایی شده علاوه بر این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان بلاعوض و ۱۰ تُن سیمان و ۲ تُن میلگرد داده خواهد شد.

 

گفتنی است؛ جمع بندی سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (۱۱ خرداد) در جلسه‌ای به میزبانی شهرستان طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان وزاری راه و شهرسازی و جهادکشاورزی، ائمه جمعه مراکز شهرستان‌ها و فرمانداران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان انجام خواهد شد.

کد خبر 1181330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha