بابلسر؛ مقصد کاروان زیر سایه خورشید

ولی تبار از حضور کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: خدام حرم مطهر رضوی روز ۱۷خرداد با حضور در جمعه دلدادگان به امام مهربانی ها در جشن دهه کرامت خادمیاران رضوی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، «شجاع اله ولی تبار بهنمیری» امروز(۱۱خرداد) در نشست خبری ویژه دهه کرامت با بیان اینکه فعالیت در حوزه خدمت به زائران امام رضا(ع) برای رسیدن به مقام و جایگاه مادی نیست، بلکه هدف، ترویج و توسعه معارف الهی و ائمه اطهار در جامعه است، اظهار کرد: فعالیت در حوزه خدمت به زائران امام رضا(ع) برای رسیدن به مقام و جایگاه مادی نیست، بلکه هدف، ترویج و توسعه معارف الهی و ائمه اطهار در جامعه است. 

 

مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر در خصوص جایگاه خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع)، تصریح کرد: خادمیار کسی است که رفتار و گفتارش رنگ و بوی امام رضایی داشته باشد و رفتارش باعث شود فرهنگ محبت به امام رضا(ع) در جامعه گسترش یابد و حلقه‌ ارتباط بین مردم و امام رضا (ع) نزدیکتر شود.

 

ولی تبار بهنمیری تصریح کرد:  ما باید شکرگزار خدا در توفیق خدمت به امام رئوف باشیم و  همه باید با توجه به تخصص و تعهدی که داریم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و به عنوان خادم امام رضا (ع) به انقلاب و جامعه خدمت کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: سه اصل مهم ترویج فرهنگ و سیره رضوی در جامعه زائر، زیارت و توجه به رویکرد مقام معظم رهبری از  اهداف خدمت خادمیاران حضرت ثامن‌الحجج (ع) است.

 

ولی تبار با اشاره به اهداف کانون‌های خادمیاران محلی رضوی اظهار کرد: شناسایی و ساماندهی خیرین و محرومین جامعه و ساماندهی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های خادمیاری محله‌ای از اهداف کانون های محلی خادمیاری است که در دو بخش محرومیت‌زدایی و فرهنگی به محرومان و نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

 

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی با انگیزه الهی به عنوان خادم امام مهربانی‌ها لوای پرچم حضرت ثامن الحجج(ع) در بخش‌های مختلف به دوش کشیده و خدمات ارائه می‌دهند و  توفیق خدمت را بدون هیچ چشم داشتی افتخار بزرگی برای خود می‌دانند.

 

ولی تبار ادامه داد: خدمت کردن برای اهل بیت (ع) مکان و زمان نمی‌شناسد و باید همیشه و در همه حال خود را خادم بدانیم.

 

وی گفت: توفیق شیفت حرم برای  خادمیاران پس از ارائه خدمات در راستای تحقق مأموریت‌های تعریف شده است که به خادمیار تعلق می‌گیرد.

 

ولی تبار در خاتمه فعالیت دفتر بابلسر در دهه کرامت ۱۴۰۱ را تشریح کرد و از اصحاب رسانه دعوت به عمل آوردند برای انعکاس خبری در برنامه و مراسم دهه کرامت و بویژه در روز ۱۷ خرداد که شهرستان بابلسر میزبان سفیران و خادمان رضوی و پرچم متبرک امام رضا (علیه السلام )است حضوری فعال داشته باشند  .

کد خبر 1181405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha