تکریم خواهران روشن دل شهیدان «داداشی» به همت خادمیاران رضوی بابل

خدادادی گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بابل به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت با خواهران روشن دل شهیدان عباس، علی اکبر و علی اصغر داداشی دیدار و از فداکارهای شهدای این خانواده تجلیل کردند.

«معصومه خدادادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به همت والای بانوان خادمیار در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: این خادمیاران در ایام منتسب به ولادت حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) و حضرت رضا(ع) فعالیت های متنوع فرهنگی و اجتماعی تدبیر کردند.

 

مسئول کانون تخصصی بانوان وخانواده شهرستان بابل افزود: جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی ایثاروشهادت و بانوان و خانواده بمناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با خواهران شهیدان عباس، علی اکبر، علی اصغر داداشی دیدار و گفتگو کردند. 

خدادادی گفت: دختران جامعه اسلامی باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه معصومه(س) خود را به نور اخلاق و کرامت انسانی زینت بخشند و ادامه دهنده راه حضرت معصومه (س) باشند.

 

وی با تبریک ولادت حضرت معصومه( س)، روز دختر و دهه کرامت افزود: سیره زندگی، ویژگی های شخصیتی و رفتاری حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای بانوان و دختران مسلمان ایرانی است و دختران و خواهران شهدا بهترین الگو برای دختران ما بوده و پرچم دار عفاف و صبر حضرت( س) باشند.

 

خدادادی یادآورشد: در این دیدار که در آستانه دهه کرامت و روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برگزار شد با اهداء هدایای متبرک رضوی از طرف آقا علی ابن موسی الرضا(ع) از خواهران روشن دل شهیدان عباس،علی اکبر، علی اصغر داداشی تجلیل بعمل آوردند.

به گزارش شبستان، شهید «علی اکبر داداشی» در تاریخ ۴ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.  شهید «عباس داداشی» در ۷ شهریور ماه ۱۳۴۷ در بابل بدنیا آمد و در سال ۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در ام الرصاص به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۹ سال به زادگاهش برگشت. شهید «علی اصغر داداشی» روز ۲۵ مهرماه ۱۳۴۴ در شهر امیرکلا بدنیا آمد ودر سن ۱۸ سالگی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس پادگان حمیدیه در حالی که با سایر همرزمانش از کشور دفاع می کرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۱۰ ماه به زادگاهش بازگشت.

کد خبر 1181421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha