نمایشگاه عکس «غروب آفتاب» در فومن برگزار می‌شود

نیک‌انجام گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس «غروب آفتاب» در فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد:  امام راحل به عنوان شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با تاکید بر تبیین شخصیت امام راحل برای نسل سوم و چهارم انقلاب از سوی بخش‌های فرهنگی و هنری افزود: حضرت امام(ره) نه تنها یک رهبر سیاسی برای انقلاب اسلامی بلکه شخصیتی جهانی است.

 

وی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد گفت: وظیفه همه بهمنظور تداوم حرکت انقلابی آن بزرگوار، تبیین اندیشه‌های تابناک او برای نسل جوان است.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: ترویج اندیشه‌ها و تفکرات حضرت امام خمینی (ره) می‌تواند در حفظ دستاوردها و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل آینده مؤثر باشد.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ایام‌الله 14خرداد سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد را بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه‌های امام راحل و انتقال آرمان‌های آن حضرت به دنیا و آزادی ‌خواهان جهان عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس «غروب آفتاب»، مسابقه صحیفه نور و نمایشگاه خوشنویسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1181437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha