دهه کرامت فرصتی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) است

شفیعیان گفت: دهه کرامت فرصتی ناب براي ترويج سيره و فرهنگ اهل بيت (ع) و تكريم مقام ولايت فراهم می شود.

«مهدی شفیعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه دهه اول ماه ذی القعده، به نام دهه نورانی «کرامت» نامگذاری شده است، گفت: فرخنده دهه اي كه در آغازش،  میلاد مسعود شفیعه روز جزا، مریم آل رسول (ص)، حضرت فاطمه معصومه (س) و پايانش با تلالو خورشيد عالم تاب از خاك خراسان، سکان دار سفینه ولایت همراه می شود.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه در دهه كرامت عطر شميم رضوی و فاطمی در كشور مي پيچد، افزود: در این دهه مبارک فرصتی ناب براي ترويج سيره و فرهنگ اهل بيت (ع) و تكريم مقام ولايت فراهم می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این ایام خجسته در کنار ایجاد شور و نشاط معنوی، زمینه و فرصتی ارزنده برای پرداختن به سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و تبیین و ترویج بیش از پیش باورها و آموزه های منیع رضوی و معارف غنی فاطمی در جامعه اسلامی است.

 

شفعیان همچنین ميلاد فرخنده و پرنور و سرور پيشواي هشتم، آيت حق، عالم آل محمد (ص)، حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و خواهر گرامي اش، شفيعه روز جزاء، كريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع)، «روز دختر» و «دهه كرامت» را به تمامی ارادتمندان ائمه اطهار (ع) تبريك گفت و اظهار داشت: اميداست خداوند متعال توفيق معرفت اهل بيت (ع) و بهره مندي از شفاعت اين گوهر های زيبای هدايت و سعادت را به همگان عنايت کند.

کد خبر 1181454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha