حمایت وزارت کشور از برنامه های دهه کرامت برای افزایش نشاط اجتماعی

مدیر کل دبیرخانه شورای اجتماعی کشور گفت: وزارت کشور همچون سنوات گذشته برای افزایش نشاط اجتماعی از برنامه های دهه کرامت حمایت می کند. دستورالعمل ها، اسامی روزها و برنامه های ستاد دهه کرامت به کلیه استان ها، فرمانداری ها و... ابلاغ شده است.

«حسین کوچکیان فرد»، در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص برنامه های دهه کرامت وزارت کشور گفت: وزارت کشور همچون سنوات گذشته برای افزایش نشاط اجتماعی از برنامه های دهه کرامت به طور تمام قد و کامل حمایت می کند. وزارت کشور دستورالعمل ها، اسامی روزها و برنامه های ستاد دهه کرامت را به کلیه استان ها، فرمانداری ها، بخشداری ها، بهداری ها و شهرداری های سراسر کشور ابلاغ کرده است.

 

مدیر کل دبیرخانه شورای اجتماعی کشور با بیان اینکه ما از برنامه های دستگاه ها در دهه کرامت حمایت می کنیم اظهار کرد: همچنی در کلیه سلول های اجرایی کشور این برنامه را ابلاغ و درخواست همکاری از دستگاه ها کردیم.

 

وی تصریح کرد: در استان هایی که برنامه های ویژه در آستان های مقدس یا دستگاه ها اجرایی دارند، برنامه های ویژه ای را تدارک و پیش بینی کردیم و نهایت تلاش ما این است که مسئولان اجرایی در این برنامه ها شرکت و همراهی لازم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به نحو برگزاری برنامه ها در بحران کرونا بیان کرد: خوشبختانه امسال به دلیل کاهش نسبی کرونا یک سری برنامه ها به صورت حضوری برگزار می شود. بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا شهرداران، بهیاران، استانداران، فرمانداران، دهیاران و بخشداران موظف به شرکت در این برنامه ها هستند.

 

 کوچکیان فرد گفت: همچنین لازم به یادآوری است که در سطح استان های کشور کارگروهی تحت عنوان کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده وجود دارد که این کارگروه ها در ذیل شورای برنامه ریزی اداری و برنامه ریزی استان ها تشکیل و موضوعات دهه کرامت در آنجا طرح مسئله و هماهنگی های لازم بین دستگاه های صورت می گیرد، متجاوز از 28 دستگاه عضو این کارگروه ها هستند تا از برنامه هایی که قرار است در دهه کرامت اجرا شود، حمایت کنند.

کد خبر 1181455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha