در ادامه دادن راه شهدا، عقب نشینی نخواهیم کرد

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس مسیر شهدا را با قدرت ادامه می‌دهد، گفت: در ادامه دادن راه شهدا عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این مسیر را شتابان پیش خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای 15 خرداد اظهار کرد: بعد از رحلت امام خمینی(ره)، با انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب بسیاری از نگرانی ها برطرف شد.

 

سردار حسین اشتری با بیان اینکه استان زنجان با مراسمات عزاداری امام حسین(ع) به جهان معرفی شده است، گفت: ما هرچه داریم از برکات عزاداری‌هاست، مشکلات و تهدیدات بسیاری از پیروزی انقلاب تا حال حاضر پیش‌پای ما قرار داده شده اما خوشبختانه خنثی شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه هرچه ما فکر می‌کنیم اگر عنایت خداوند و عنایت امام حسین (ع) نبود ما نمی‌توانستیم پیروز شویم، گفت: زنده نگه‌داشتن مکتب عاشورایی رمز پیروزی در مقابل دشمنان است.

 

اشتری با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس با تجهیزات و امکاناتی که دشمن بعثی داشت و حمایت‌هایی که سایر کشور‌ها از کشور عراق انجام می‌دادند، پیروزی کشور ما دور از انتظار بود، ادامه داد: ما با اینکه تجهیزات نداشتیم اما خدا‌باوری، اخلاص، محبت به اهل بیت، توسل به ائمه ما را پیروز کرد و امروز نیز برای مقابله با تهدیدات دشمن، برای در امان بودن از آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی هیچ راهی به غیر از توکل و توسل به ائمه وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه خدمت به این مردم افتخاری است، افزود: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج، سرویس‌های امنیتی، دستگاه قضایی برای استقرار امنیت و ارتقاء امنیت تلاش می کنند.

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شهدای ناجا، ابراز کرد: پلیس شبانه روز در تلاش است تا امنیت در کشور برقرار شود و شهدای ناجا موید این مسئله هستند.

 

وی با اشاره به شعار سال، تاکید کرد: اقتصاد در سایه امنیت برقرار می شود و ما اعلام کرده ایم هر شخص یا سازمانی که سرمایه گذاری می‌کند امنیت را برای آن سرمایه گذار تامین می‌کنیم.

 

سردار اشتری با بیان اینکه در سایه امنیت رشد و پیشرفت شکل می‌گیرد، عنوان کرد: به تعبیر رهبری نیروی انتظامی از ستون‌های اصلی امنیت است.

 

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سنگرهای ما باید نسبت به دشمن تهاجمی باشد، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جزو محبوب‌ترین دستگاه‌ها در کشور هستند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در کنار مردم هستند و نهایت همکاری و همراهی را با مردم دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مردم هستند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

 

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس مسیر شهدا را با قدرت ادامه می‌دهد، تاکید کرد: در ادامه دادن راه شهدا عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این مسیر را شتابان پیش خواهیم رفت.

 

وی با اشاره به خدمات ارزنده سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی سابق استان زنجان، افزود: استان زنجان در شاخص های بسیاری پیشرفت داشته است و در برخی از شاخص‌ها رتبه های بالا را کسب کرده است.

 

استاندار زنجان نیز در ادامه با اشاره به اینکه نظام اسلامی حال گذر از راهبرد رفع تحریم به مقابله با تحریم است، گفت: در این دوران باید جهادگرانه عمل شود.

 

محسن افشارچی با بیان اینکه در چارچوب مقابله با تحریم ۳۱۰ مگاوات برق تحویل شبکه انرژی کشور شد، تصریح کرد: این پروژه باید تا سال ۱۴۰۲ نتیجه می‌رسید.

 

وی با بیان اینکه به صورت جهادی کار شد تا این پروژه به انجام رسید، عنوان کرد: این پروژه را قبل از رسیدن به پیک مصرف انرژی در کشور تحویل دادیم.

 

استاندار زنجان با اشاره به عرضه برق در بورس انرژی طی چند مدت آینده، عنوان کرد: کار هایی از این دست زیاد است که باید به صورت جهادی انجام شود.

 

وی با بیان اینکه راهبرد مقابله با تحریم نیازمند انرژی است و هر کار درستی نیازمند انرژی و تلاش است، خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و در این حوزه باید ناجا هوشمندانه عمل کند.

 

افشارچی با بیان اینکه ناجا باید در دو حوزه امنیت اقتصادی و امنیت فضای مجازی و رفع تحریم هوشمندانه تلاش کند، ابراز کرد: ما الان در دوران گذار هستیم و طی چند سال آینده این مشکلات حل می شود.

 

کد خبر 1181457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha