کشف بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده در کشور

سردار اشتری گفت: پس از اجرای طرح سیاست‌های اقتصادی دولت، بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده طی چند هفته گذشته در کشور کشف و بار دیگر به بازار وارد شده است

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از حادثه مترول آبادان بلافاصله وارد کار شد تا امنیت محل را تامین کند. پلیس در کنار نیروهای امنیتی متروپل از همان دقایق اولیه حضور داشت و خوشبختانه مردم نیز از ما حمایت می‌کنند.

 

سردار حسین اشتری اضافه کرد: پس از اجرای طرح سیاست‌های اقتصادی دولت، بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال کالای احتکار شده طی چند هفته گذشته در کشور کشف و بار دیگر به بازار وارد شده است.

 

فرمانده کل انتظامی ایران تاکید کرد: با توجه به تصمیمات دولت در حوزه عادلانه‌سازی یارانه‌ها و پس از اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت اقداماتی که انجام شد، نیروی انتظامی در کنار دولت پای کار بود و در این مدت سعی کردیم تا با همکاری بین‌بخشی شرایط بازار کنترل شود.

 

وی گفت: متاسفانه عده‌ای افراد سودجو در پی منافع شخصی، اقدام به احتکار کالا کرده بودند که با هوشیاری بازرسان و گزارشات مردمی در این مدت موفق شدیم ۶ هزار تن برنج، ۶ هزار تن گندم و آرد و ۴۴۰ تن نهاده دامی و مقادیر زیادی از کالاهایی که باید در دسترس مردم بود ولی در انبارها احتکار شد، کشف کنیم.

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: پلیس در خدمت مردم است و پلیس در مرزها مشغول حراست از کشور است و ادامه‌دار خواهد بود.

 

اشتری به بروز رسانی تجهیزات پلیس اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اقداماتی که انجام شده است، تجهیزات بروز در اختیار پلیس قرار گیرد. تجهیز پلیس به دوربین همراه نیز در دستور کار است و درخواست کرده‌ایم که قول داده شده است کمبود برطرف شود.

 

کد خبر 1181506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha