ویدیوکلیپ «دختری» به همت فرهنگسرای خانواده منتشر شد

همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) ویدیوکلیپ «دختری» به همت فرهنگسرای خانواده منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ شیوا مقدم رییس فرهنگسرای خانواده با بیان خبر انتشار ویدیوکلیپ «دختری» اظهار داشت: قطعه موسیقی «دختری» برگرفته از آلبوم موسیقی پناه است و آرش رستمی (خواننده)، شبیر مهرآور(آهنگساز و تنظیم‌کننده) و محمدمهدی سیار (شاعر) این اثر موسیقیایی هستند.

مقدم تصریح کرد: آلبوم موسیقی پناه شامل نغمه‌هایی برای خانواده ایرانی و دارای 8 قطعه موسیقیایی «پدر»، «خواهر»، «آفتاب‌بهاری»، «دختر»، «برادر»، «پسر»، «مادر» و «چراغونی» با اشعاری از شاعران برجسته‌ای چون «علی‌محمد مودب»، «رضا تاجیک»، «رضا یزدانی»، «محمدمهدی سیار»، «میلاد عرفان‌پور» و «علی داودی» است.

رییس فرهنگسرای خانواده در ادامه گفت: همچنین «آرش رستمی»، «وهاب ابراهیمی»، «مجتبی امانی»،  «مجتبی کلینی» خوانندگان و «حسین پارسافر»، «آرمان مهربان»، «سعید عظیمی»، «شبیرمهرآور» عهده‌دار آهنگسازی و تنظیم کنندگی این اثر هنری هستند و حسین پارسافر(ویولن و ویولا، میکس و مسترینگ)، کریم قربانی(ویولنسل)، مصطفی بانیان(فلوت)، آرمان مهربان(پیانو وگیتارباس) به عنوان نوازنده در آلبوم موسیقی «پناه» حضور دارند.

مقدم اظهار داشت: خانواده بنیانی‌ترین و اصلی‌ترین نهاد تشکیل دهنده جامعه است به همین دلیل ترمیم زیرساخت‌های فرهنگی جامعه بی تردید با فرهنگسازی در خانواده ارتباط مستقیم دارد تقویت فرهنگ خانواده جامعه‌ای آسیب ناپذیر را بنیان خواهد نهاد و به یقین ارتقای سطح ارزش‌های اخلاقی رفتار اجتماعی صحیح حقوق شهروندی، ارتباط سالم و .... در همین راستا هستند معرفی آثار هنری فاخر و تفویت فرهنگ شنیداری نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود. 

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از ویدیوکلیپ «دختری» می‌توانند به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@مراجعه کنند.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان 21 بوستان شفق واقع است.

 

 

کد خبر 1181511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha