برنامه های فرهنگسرای قرآن در دهه کرامت

زکی لو گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن دختران ماه اجرا می شود.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: فرهنگسرای قرآن به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت برنامه های حضوری و غیرحضوری را تدارک دیده است.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: این مرکز با مشارکت گروه جهادی شهید بلالی و کانون دختران ترنج به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها برنامه های شاد و مفرحی را تدارک دیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی تفریحی همراه با مسابقات ورزشی و فرهنگی و همچنین اجرای جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها با مولودی خوانی، سخنرانی و تقدیر از دختران نمونه کانون و مسجد صاحب الامر (عج) بخشی از این برنامه ها است.

 

زکی لو گفت: این برنامه با همت کانون ترنج این فرهنگسرا روز چهارشنبه 11 خردادماه و با حضور 200 دختر نوجوان در مجموعه شهربانوی بوستان ولایت برگزار می شود.

 

وی افزود: تولید محصول ویژه شبکه های اجتماعی با عنوان «‌شمسه و آهو» که از سخنان گهربار امام رضا علیه السلام بهره گرفته و همچنین برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی و خوشنویسی از آثاری با مضمون زندگی شاه خراسان از دیگر برنامه های دهه کرامت این فرهنگسرا است.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: علاقه مندان برای حضور در مراسم جشن می توانند با شماره تلفن  55775141تماس بگیرند و ثبت نام کنند. برای بازدید محصولات مجازی صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن میزبان علاقمندان خواهد بود.

 

 

کد خبر 1181513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha