نائب رئیس مجلس از باند دوم طبس- بشرویه بازدید کرد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و میزان پیشرفت و اعتبارات مورد نیاز به بازدید از باند دوم محور طبس- بشرویه پرداخت که تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز(11 خرداد) به منظور بازدید از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در مجلس وارد شهرستان طبس شد.

 

در ابتدای این سفر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس و فرماندار ویژه طبس از باند دوم طبس - بشرویه بازدید کردند.

 

«وحید داعی» مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این بازدید عنوان کرد: این طرح حدود یک و نیم کیلومتر طول دارد که اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان جهت احداث آن تاکنون هزینه شده است و تنها 10 درصد پیشرفت داشته است.

 

بازدید و بررسی باندهای دوم محور طبس_ یزد، طبس_ دیهوک، طبس_ ده‌محمد، طبس_ بشرویه از سمت خدآفرید و طبس_ اصفهان و محور دیهوک به فردوس و راور و بیرجند و سایت‌های مسکن ملی این شهرستان از مهم ترین برنامه های نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در طبس است.

 

گفتنی است؛ همزمان گروهی دیگر از نمایندگانِ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان های سرایان و فردوس به بررسی مشکلات و مطالبات مردمی پرداخته‌اند.

کد خبر 1181522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha