شهرداری شیراز و صدرا لیست ساختمان های پرخطر را به فرمانداری شیراز ارائه کنند

شیبانی گفت: با هدف پیشگیری از وقوع احتمالی حوادث و وقایع ناگوار، شهرداری های شیراز و صدرا لیست کامل ساختمان های بحرانی و پرخطر را باید تهیه و برای انجام اقدامات بعدی به فرمانداری شیراز ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لطف الله شیبانی»، امروز (چهارشنبه 11 خرداد) از ورود فرمانداری شیراز در موضوع ساختمان های پرخطر خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: فرمانداری شیراز با هدف بررسی مقاومت ساختمان ها به موضوع ساختمان های پرخطر شهرستان شیراز ورود می کند.

فرماندار شیراز افزود: در روزهای اخیر مسائلی در مورد فقدان استحکام برخی از ساختمان های بلند مرتبه شیراز به ویژه ساختمان هتل نقل شده که موضوع سخنان نماینده اول مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز بوده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس با تصمیمات فرمانداری شیراز، مقرر شده است تا شهرداری شیراز در اجرای بند ۱۴ اصلاحی ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و با جلب نظر کارشناسان فنی خود، در صورتی که ساختمان هتل فاقد استحکام کافی و استاندارد تشخیص داده شود، موضوع را تا رفع کامل خطر از طریق مراجع مربوطه پیگیری کند.

شیبانی تصریح کرد: اقناع افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم از طریق رسانه های جمعی توسط یکی از مسئولان عالی رتبه شهرداری شیراز نیز باید دنبال شود.

وی گفت: با هدف پیشگیری از وقوع احتمالی حوادث و وقایع ناگوار، شهرداری های شیراز و صدرا لیست کامل ساختمان های بحرانی و پرخطر را باید تهیه و برای انجام اقدامات بعدی به فرمانداری شیراز ارائه کنند.

کد خبر 1181622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha