جشن تکلیف با عنوان « دختران ماه » در بندرعباس برگزار شد

همزمان با نخستین روز از دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، کاروان زیر سایه خورشید خدام امام رضا(ع) در استان هرمزگان در مراسم جشن تکلیف دختران بندرعباس حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، کاروان زیر سایه خورشید خدام امام رضا(ع) در استان هرمزگان صبح امروز 11 خرداد ماه سه شنبه با حضور در جمع دختران تازه مکلف شده در مسجد جامع شهر بندر عباس، روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر را گرامی‌داشتند و این روز مبارک را به همه دختران تبریک گفتند.

 

در این مراسم معنوی جمع بسیاری از دختران 9 ساله با پوشش یکپارچه و منظم همراه با مادران خود حضور داشتند که با ورود خدام امام رئوف به این مراسم و اهدای متبرکات و تبرک جویی از پرچم مبارک حرم امام رضا(ع)، خاطره‌ی خوشی را برای این دختران و مادرانشان به ارمغان آمد.


مدیحه‌سرایی توسط مداح حرم مطهر امام رضا(ع) و ایراد سخنرانی با موضوع معارف ناب رضوی و فضیلت زیارت امام معصوم از راه دور پایان بخش این مراسم معنوی بود.

 

گفتنی است؛ بیش از 65 کاروان زیر سایه خورشید متشکل 170نفر از خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، طلاب و مادحین اهل بیت(ع) از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی همزمان با آغاز ولادت حضرت معصوم(س) ذیل شعار«همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، جهاد عالمانه»  با هدف ایجاد نشاط عمومی همراه با معرفت افزایی ویژه گرامیداشت ایام دهه کرامت به استان‌های سراسر کشور با اذن امام رئوف اعزام شدند از همین رو این کاروان‌ها تا فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا(ع) در مناطق مختلف کشورمان مستقر هستند تا جغرافیای پهناور کشورمان را به رنگ و بوی حرم مطهر رضوی معطر کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1181633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha