توهین به مقدسات شیعه بی جواب نخواهد ماند

حجت الاسلام درویشی، با بیان اینکه توهین به مقدسات شیعه بی جواب نخواهد ماند، گفت: دشمنان ضربه سخت در افتادن با آل علی را خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی درویشی»، امروز(11 خرداد)، در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با تبریک ولادت با سعادت حرت معصومه(س)، اظهارداشت: به برکت حضرت فاطمه معصومه(س) مرکز حوزه علمیه شیعه در شهر مقدس قم است.

 

 

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه شیعه سابقه ای در زمان امام صادق (ع) دارد، افزود: امروز در شهر قم حوزه علمیه قم مرکز شیعه پروری در جهان است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه تنهاترین مرکز جهان که از مکتب امام صادق(ع) دفاع می کند حوزه علمیه قم است و این برای دشمنان سخت است و توهین به امام رضا(ع) را در دستور کار دادند، گفت: دشمنان ضربه سخت در افتادن با آل علی را خواهند خورد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و قرآن بدانند که توهین به مقدسات شیعه بی جواب نخواهد ماند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به شکست دشمن در برابر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، بیان کرد: امروز اقتدار جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه خواب راحت را از چشمان آمریکا، صهیونیست ها و طرفداران آنان ربوده است.
 

کد خبر 1181636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha