بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

مراسم سی و سومین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگداشت قیام ۱۵ خردادماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و مراسم سوگواری در سی و سومین سالگرد درگذشت امام خمینی (ره) در روزهای ۱۳ و ۱۴ خردادماه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (واقع در تهران، خیابان ۱۷ شهریور) برگزار می‌شود.

 

بنا بر این گزارش، سردا احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) سخنران این مراسم در روز ۱۳ خردادماه پس از اقامه نماز عشاء و حجت الاسلام سید محمدرضا علم الهدی، از نیروهای انقلابی و مبارز علیه رژیم ستمشاهی، سخنران مراسم در روز ۱۴ خردادماه پس از اقامه نماز عشاء هستند.

 

این گزارش می افزاید، پایگاه بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نمایشگاه عکس و پوستر را در روزهای ۱۳ تا ۱۵ خردادماه در فضای این مسجد و خیابان شهید حدادعادل برپا می کنند. این نمایشگاه سیری در وقایع قیام پانزده خرداد و رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

 

این گزارش می افزاید، روایت گری حجت الاسلام سید هاشم حمیدی، از همراهان امام خمینی (ره) در روزهای آخر عمر ایشان و دوران مبارزه، از سبک زندگی امام روح الله، برنامه دیگری است که در روز شنبه، ۱۴ خردادماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در این مسجد برگزار می شود.

 

کد خبر 1181648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha