مسئولان به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی کنند

آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند ما به مسئولان تذکر میدهیم اما حرف ما به جایی نمی‌ رسد و پخش نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار قم، آیت الله نوری همدانی امروز در پایان درس خارج خود با بیان اینکه حوزه علمیه قم و ما طلبه‌ها با این مردم هستیم چون همین مردم هستند که تا به حال اسلام را حفظ کردند افزود: یکی از کار‌های مهم روحانیون و علماء حفظ اصل نظام اسلامی است و برای این موضوع وظیفه اول خدمت به مردم است.

 

وی در ادامه با اشاره به زحمات امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امام رضوان الله تعالی علیه با زحمات فراوان و با حضور پرشور مردم در صحنه‌های گوناگون توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند و دست آمریکا و صهیونیست‌ها را از این مملکت کوتاه کنند از این رو باید به مردم رسیدگی کرد تا در آسایش باشند.

 

آیت الله نوری همدانی در ادامه با توصیف حضور پرشور مردم در صحنه‌های گوناگون افزود: حضرت علی (علیه السلام) به مالک اشتر می‌فرماید: ای مالک! بدان ستون دین و اجتماع مسلمان‌ها و سپر در برابر دشمن همین مردم هستند بنابر این توجه به مردم باشد و امام راحل و رهبری نیز همواره به مردم اهمیت می‌دهند این مردم در هشت سال دفاع مقدس و در لحظه‌های حساس از انقلاب و نظام اسلامی جانانه دفاع کردند.

 

وی ادامه داد: مردم به ما می‌گویند که به لحاظ گرانی و سختی معیشت در رنج و سختی به سر می برند. ما باید قدر این مردم را بدانیم و باید باید به فکر اینها باشیم درد این ها را درک کنیم و به اندازه خودمان سعی کنیم از این مردم پشتیبانی شود.

 

این مرجع تقلید گفت:  ما باید به مسئولین تذکر بدهیم چرا که مردم به ما مراجعه می کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید، باید بگویم ما تذکر می دهیم ولی متاسفانه تذکرات ما پخش نمی‌شود.

کد خبر 1181665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha