تجلیل از ۳ مربی  قرآن برتر ایلامی در سطح کشور

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه استان ایلام دارای استعدادهای درخشانی در سطح کشور در حوزه فعالیت های قرآنی است، گفت: ۳ مربی قرآن برتر ایلامی در سطح کشور با حضور مسئولان فرهنگی و قرآنی کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر کل اداره اوقاف و امورخیریه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح شناسایی و تجلیل از ۱۱۴ مربی حفظ قرآن کریم در سطح کشور اجرا شد و در نهایت  ۳ مربی برتر در استان ایلام در این طرح مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام «مرتضی عزیزی» با اشاره به اجرای طرح شناسایی و تجلیل از ۱۱۴ مربی حفظ قرآن کریم در سطح کشور، گفت: این طرح سال گذشته در استان ایلام دنبال شد که ۶۰ پرونده مربی حفظ قرآن مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی ابراز کرد: از این تعداد ۱۰نفر توانستند حد نصاب نمره لازم را کسب کنند و مدارک آنها به کمیته کشوری طرح مذکور ارسال شد و در نهایت ۳ نفر از مربیان حفظ قرآن کریم در استان ایلام توانستند در سطح کشور به عنوان برتر معرفی و تجلیل شوند.

 

حجت الاسلام عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: آقایان  عیسی پناهی زاده، مهدی چناری و خانم سارا احسانی پور  مربیان  استان ایلام هستند که در طرح شناسایی و تجلیل از ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآن کریم معرفی و تجلیل شدند.

کد خبر 1181680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha