استفاده از ظرفیت مبلغان در ۷۰ کشور برای بزرگداشت دهه کرامت

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به ظرفیت‌های مبلغان بومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ۷۰ کشور، گفت: علاوه بر استفاده از این ظرفیت، بسته‌های فرهنگی نیز در دهه کرامت از طریق این مبلغان به محبان اهل بیت(ع) ارسال می‌شود.

حجت الاسلام «محمدمهدی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از بهره گیری ظرفیت مبلغین بومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در 70 کشور دنیا به منظور باشکوه برگزار کردن جشن های دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: طی فراخوانی از مبلغین بومی خارج کشور درخواست شده که جشن های دهه کرامت را باشکوه برگزار کنند.

 

رئیس کارگروه تبلیغ و امور دینی دفتر مطالعات معاونت بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از ارسال بسته های فرهنگی و مقالات مکتوب به ظرفیت های خارج کشور این مجمع خبر داد و افزود: قرار است، این بسته های فرهنگی در خارج کشور برای بهره مندی دوستداران و پیروان اهل بیت(ع) به اشتراک گذاشته شود.

 

حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: مجمع جهانی اهل بیت(ع) در طول سال های گذشته در برگزاری  برنامه های اهل بیتی به ویژه در ارتباط با امام رضا (ع) پیشگام بوده است، چراکه مجمع جهانی اهل بیت(ع) از ظرفیتی قوی در دنیا برخوردار و با فعالیت سه هزار مبلغ خود در کشورهای مختلف، با ملیت های مختلف در ارتباط است.

 

گفتنی است، دهه کرامت از اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده و تا یازدهم ذی القعده، سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد. 

کد خبر 1181706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha