اخلاق‌مداری، مبنای اصلی تفکرات و سرلوحه اقدامات امام راحل بود

عبدالملکی شخصیت امام خمینی(ره) را اجماعی از سیاستمداری، عالم بودن، کاریزما بودن، ساده‌زیستی و فقیه بودن دانست و گفت: اخلاق‌مداری، مبنای اصلی تفکرات و سرلوحه اقدامات امام راحل بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سرهنگ عبدالملکی، مسئول اسبق عقیدتی سیاسی سپاه بیت‌المقدس کردستان عصر چهارشنبه دهم خرداد ماه در نشست تخصصی «بررسی آراء و اندیشه‌های اخلاقی امام خمینی(ره)» که در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین مانند واجبات دینی لازم‌الاجرا است و باید در مقابل دشمن در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی اجرا شود.

 

 

 

عبدالملکی شخصیت امام خمینی(ره) را اجماعی از سیاستمداری، عالم بودن، کاریزما بودن، ساده‌زیستی و فقیه بودن دانست و گفت: اخلاق‌مداری، مبنای اصلی تفکرات و سرلوحه اقدامات امام راحل بوده و لازم است که امروز با بهره‌مندی و آشنایی با اخلاقیات امام، تحول اساسی در جامعه ایجاد کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یعنی ایستادگی در مقابل دشمن، افزود: در عرصه اقتصادی با شناسایی ظرفیت‌ها و تدوین برنامه‌ها می‌توان دشمن را به زانو درآورد تا عظمت انقلاب دیده شود.

 

 

عبدالملکی گفت: دشمن به دنبال ضعیف نشان دادن انقلاب است و باید علاوه بر دستاوردهای موشکی و نظامی به معرفی فناوری‌های علمی کشور نیز بپردازیم.

 

 

مسئول اسبق عقیدتی سیاسی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: امروز دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی وارد جنگ رسانه شده است؛ بسیجیان و هادیان سیاسی باید با تخصص لازم وارد نبرد فرهنگی شوند تا عملیات روانی دشمن را خنثی کنند.

 

 

وی گفت: راهکار مقابله با جریان تحریف، جهاد تبیین است و این موضوع باید به گفتمان تبدیل شود تا انقلاب به درستی بین نسل جوان معرفی شود.

کد خبر 1181713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha