هدف انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است

​حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه امام خمینی(ره) از رهبران صالح خداوند برای هدایت بشر بود مقام معظم رهبری را هم از همین مصلحان اجتماعی دانست و گفت: آماده‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی) هدف مهم و اصلی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» چهارشنبه(۱۱ خرداد) در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت که در سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد  اظهار داشت: ایسم‌ها و مکاتب مختلفی که در دنیای ما وجود دارند تعریف درستی از مفهوم انسان ارائه نمی‌دهند و با تکیه محض بر فیزیک بعد قدرتمند روح و جان انسان را هرگز بررسی نکرده‌اند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: در طی ۵۰ سال اخیر کارهای تحقیقاتی خوبی انجام شده و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از تعداد هزار دانشمندان و محقق برتر دنیا حدود ۸۰ درصد از این افراد هیچ اعتقادی به خداوند متعال نداشتند. 

 

صفری ملک میان اذعان کرد:‌ در یکصد سال اخیر دو جریان لیبرالیسم با پرچمداری غرب و آمریکا و جریان کمونیست با پرچمداری شوروی سابق رشد کردند و امروز همه ما در یک جنگ اخرالزمانی قرار گرفته‌ایم در حالیکه رجال و خواص آن دو جریان در کنار کابالیسم صهیونیست روی اندیشه مهدویت (عج) تمرکز ویژه کرده‌اند.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس افزود: امام خمینی(ره ) وقتی در سال ۴۲ حرکت خود را به طور علنی شروع کرد افق دیدشان کاملا مشخص بود و می‌فرمود ما در حال آماده‌سازی زمینه برای ظهور حضرت مهدی(عج) هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در کنار اهدف والای اندیشه مهدویت اهداف دیگری هم در درجات بعدی مورد توجه قرار می‌گیرد اذعان کرد: برای بررسی انقلاب امام خمینی(ره) نمی‌توان صرفا از دریچه مادی مسائل را مورد بررسی قرار داد بلکه برای این کار باید زاویه دیدمان را به سمت معنویت سوق دهیم.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال جامعه دانشگاهی و جامعه حوزوی نتوانستند حق این انقلاب را با بعد معنوی‌اش ادا کنند افزود: اگر ما این ضعف بزرگ را پوشش می‌دادیم بستر برای تربیت هر چه بیشتر مدیران در تراز انقلاب اسلامی فراهم می‌شد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس گفت:‌ دولت سازی اسلامی به معنای اعم مرحله سوم انقلاب به شمار می‌رود  و هنوز این امر در کشور اتفاق نیفتاده است و همین امر هزینه انقلاب را بالا می‌برد.

 

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه دشمن و انستیتوهای جهان غرب برای ایران برنامه جامع و کاملی دارند ابراز داشت:‌ تربیت نیروهای توانمند و انقلابی چیزی است که هنوز به آن دست پیدا نکرده‌ایم در حالیکه برای انقلابمان هزینه‌های بسیاری نظیر هشت سال جنگ تحمیلی و انواع تحریم‌های بین‌المللی داده‌ایم.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس عدم تدوین یک افق و دورنما از فرهنگ و اقتصاد در کشورمان را ضعفی بزرگ خواند و افزود: حضرت امام خمینی(ره) جامعه آن روز را خوب شناخته بودند و به موقع حرکت خود را آغاز کردند و این مهمترین مبحث انقلاب اسلامی بود.

 

وی اینکه حضرت امام خمینی شخصیتی معنوی در تراز خاصی داشتند را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: یکی از زیبایی‌های حرکت حضرت امام شجاعت، صلابت و مقاومت ایشان بود و حتی در حوزه علم هم امام خمینی جایگاه ویژه‌ای داشتند از طرفی در حالیکه در اوج عرفان و معنویت بود در حوزه مردم‌شناسی هم در مرتبه بالایی قرار داشت.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد:‌ خداوند متعال برای هدایت بشر سرمایه‌هایی تحت عنوان رهبران صالح و مصلحان اجتماعی دارد و حضرت امام خمینی(ره ) از جمله این رهبران و مصلحان بود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز از همین رهبران صالح خداوند خواند و عنوان کرد: شخصیت مقام معظم رهبری به گونه‌ای است که حتی دشمنان ما هم از ایشان تعریف و تمجید می‌کنند و اگر ما تبعیت و اطاعت کامل را داشتیم از جایگاهی که الان در آن هستیم، جلوتر بودیم.

 

صفری ملک میان خاطرنشان کرد: همه امید این است که انقلاب اسلامی که به دست رهبران مصلحان خداوند اتفاق افتاده، دورنمایی دارد و آن دور نما بسترسازی برای انقلاب حضرت امام زمان (عج) است و قطعا این اتفاق خواهد افتاد اما ما هم باید تلاش کنیم تا این اتفاق در اوج عزت دنیای اسلام محقق بشود. 


 

کد خبر 1181726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha