برگزاری ویژه برنامه های جشن در بقاع متبرکه نهاوند در دهه کرامت

سوری گفت: همزمان با ایام دهه کرامت و بزرگداشت روز امام زادگان جشن های ویژه ای در بقاع متبرکه نهاوند برگزار می‌شود.

«مهدی سوری» درگفت‌وگو خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت ده ها برنامه مختلف نیز توسط اداره اوقاف و امو خیریه نهاوند در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با استناد به  فرمایش مقام معظم رهبری که بقاع متبرکه به قطب فرهنگی  باید تبدیل شوند افزود: بقاع این شهرستان نیز از این فرمایش استثنا نشده و با جذب حد اکثری گروه ها و اقشار مختلف جامعه توانسته است خدمات مفیدی را برای زائرین و مجاورین داشته باشد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه  نهاوند به برگزاری مراسم ویژه جشن روز دختر توسط  این اداره در ایام دهه کرامت اشاره کرد و گفت: اجرای طرح قرار دوازدهم در دوازدهم هر ماه  در راستای  کمک به نیازمندان و فقرا از سوی بقاع متبرکه شاهزادگان محمد و علی با تهیه و تقسیم بسته های حمایتی در این دهه انجام می‌شود.

وی همچنین به پنجم ذیقعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز  در این ایام مراسم غبار روبی و تکریم هیئت امنا و خدام بقاع با حضور مسئولین شهرستانی برگزار می‌شود.

وی به برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی ، خدمات پزشکی رایگان  استقبال از خدام آستان قدس رضوی با عنوان کاروان زیر سایه خورشید و .. نیز از دیگر برنامه های این اداره در دهه کرامت است

سوری همچنین به برگزاری مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: ثبت نام چهل پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم  شروع شه که تا 21 خرداد ماه ادامه دارد و که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مراجعه کنند.

کد خبر 1181759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha