برگزاری مسابقه نقاشی «دختران آسمانی» طی دهه کرامت

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس گفت: به مناسبت دهه کرامت بحث برگزاری مسابقه نقاشی «دختران آسمانی» برای سنین پنج تا ۱۲ سال در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

«یوسف بخشایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اینکه کانون های مساجد در بیان مقام ولایت و ترویج سیره اهل بیت (ع) در جامعه می توانند نقش به سزایی را ایفا کنند، کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به مناسبت دهه کرامت اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس با اشاره به برگزاری جشن روز دختر گفت: جشن ویژه بانوان همزمان با تولد حضرت فاطمه معصومه(س) همراه با تجلیل از 10 نفر از دختران فعال روستا به همت این کانون برگزار شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: اجرای سرود «سلام فرمانده» همزمان در شب جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور کودکان دهه نودی و اعضا و مردم روستای دهنو به صورت باشکوه در دستور کار قرار گرفت.

 

بخشایی عنوان داشت: طی دهه کرامت بحث تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران روستای دهنو در دستور کار کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس قرار دارد که با همراهی اعضای فعال کانون اجرا خواهد شد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به برگزاری مسابقه نقاشی «دختران آسمانی» اشاره کرد و گفت: این مسابقه برای سنین 5 تا 12 سال به همت کانون برگزار می شود و تا پایان دهه کرامت علاقمندان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 1181767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha