شمیم مهر و  کرامت رضوی توسط خادمیاران رضوی در بابل پیچید

همزمان با سالروز تولد کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان با اهدای هدایای متبرک رضوی از زحمات نیروهای انتظامی و پاکبانان تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ همزمان با آغار دهه کرامت و میلاد خجسته فاطمه معصومه(س)، خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل با حضور در سطح شهر با اهدای بسته های فرهنگی متبرک رضوی شامل نبات، نمک متبرک و گل بهمراه کارت های تبریک دهه کرامت که منقش به صلوات خاصه امام مهربانی می باشد، از زحمات مامورین نیروی انتظامی مستقر در سطح شهر و چند تن از پاکبانان زحمتکش و دلداده به امام هشتم(ع) در حین انجام وظیفه، قدردانی کردند تا نوای رافت رضوی را در سطح شهر به نیابت از امام رئوف پراکنده نمایند.


طی این مراسم، «رقیه رحمانی آملی» مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل با تاکید بر ارج نهادن به ساحت و سیره امام رضا(ع) در تمامی ایام دهه کرامت، وظیفه تمام خادمیاران دانستند تا با دلجویی از این عزیزان در سطح شهر، بتوانند تسلی بخش، گوشه ای از خستگی های شبانه روزی این زحمت کشان باشند.


همچنین به منظور القای رافت و کرامت رضوی دل چند تن از کودکان کار با بسته های فرهنگی متبرک رضوی شامل گل سر و نبات بهمراه کارت های تبریک دهه کرامت را شاد و مسرور نمودند.

کد خبر 1181809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha