دوچرخه سواران کرمانشاهی  به عشق امام رئوف رکاب می زنند

آرایشی،گفت: به مناسبت دهه کرامت ۲ دوچرخه سوار کرمانشاهی همراه با کاروان دوچرخه سواران حرم تا حرم به قم می‌روند تا در سالروز ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام خود را به شهر مقدس مشهد برسانند.

 حشمت اله آرایشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درکرمانشاه با تبریک آغاز دهه کرامت، گفت: برای  سومین سال متوالی است که دوچرخه سواران خادمیار رضوی  به عشق امام رئوف همراه با کاروان حرم تا حرم رکاب می زنند.

 

 

مسئول کانون ورزش خدمت رضوی استان کرمانشاه  افزود: رکاب زنان کرمانشاهی طی ۱۰ روز در قالب یک گروه ۳۰ نفره از حرم حضرت معصومه(س) راهی حرم رضوی می‌شوند تا در سالروز ولادت امام مهربانی میهمان این امام رئوف باشند و عشق و ارادات خود را نثارشان کنند.

 


وی خاطر نشان کرد:در دهه کرامت برنامه های ورزشی و مسابقات مختلف دیگری نیز برای جوانان و مردم در سطح استان برگزار می شود و در پایان مسابقات از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

 

 

آرایشی با اشاره به هدف از بر گزاری تور دوچرخه سواری تصریح کرد: هدف از برپایی این تور دوچرخه سواری ترویج سیره، منش و فرهنگ امام رضا ۹ع) در ورزش است تا الگویی برای جوانان باشد و جوانان پیرو راستین این امام مهربانی قرار بگیرند.

 

 

 
مسئول کانون ورزش خدمت رضوی استان کرمانشاه در پایان گفت: ویژه‌برنامه‌های جشن‌های مردمی دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت امام رضا (ع)یعنی اول لغایت یازدهم ذی‌القعده مصادف با ۱۱تا ۲۱ خرداد ماه جاری در سطح استان برگزار می شود.
کد خبر 1181817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha