۵۵ کیلومتر از راه های روستایی آسفالت می شود

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: عملیات احداث آسفالت ۵۵ کیلومتر از راه های روستایی شیروان آغاز شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: عملیات راهسازی 55 کیلومتر از راه های روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه در دست انجام است که 35 کیلومتر احداث و آسفالت و 20 کیلومتر بهسازی و ترمیم است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان عنوان کرد: امسال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی، محرومیت زدایی و غیره 800 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث، آسفالت، روکش، بهسای و ترمیم راه های روستایی این شهرستان ابلاغ شد.

 

جوان با اشاره به اعتبارات بسیار خوب ابلاغ شده امسال در این حوزه خاطرنشان کرد: تاکنون این طرح ها، 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد تسریع در عملیات راهسازی و برخورداری روستاییان از راه آسفالته مناسب خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه میانگین شاخص راه روستایی این شهرستان، 42 درصد است، اضافه کرد: با تسریع در عملیات راهداری این شهرستان برخی طرح های مزبور تا هفته دولت و پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 

وی میانگین شاخص راه روستایی این شهرستان را 42 درصد اعلام کرد و افزود: هزینه هر کیلومتر از راه های روستایی جهت روکش، 13 میلیارد ریال و احداث و آسفالت، 25 میلیارد ریال است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است و هم اینک مجموع کل راه‌های روستایی این شهرستان ۶۵۰ کیلومتر است که بیش از ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و ۸۶ کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

کد خبر 1181828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha