تهران میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی متاراد می‌شود

اولین کنفرانس علمی تخصصی و بین‌المللی متاراد (اقتصاد دیجیتال، رمز ارزش، رمز پول، متاورس و بلاکچین) ۳۱ خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اولین کنفرانس علمی تخصصی و بین‌المللی متاراد (اقتصاد دیجیتال، رمز ارزش، رمز پول، متاورس و بلاکچین) ۳۱ خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس با حضور مقامات عالی رتبه کشور، مدیران و مسئولان دستگاه های مرتبط زیر مجموعه قوای سه گانه و شخصیت های فرهیخته و برجسته علمی، پژوهشی و آموزشی مرتبط با موضوع برگزار می شود. 

 

هدف از برگزاری این کنفرانس به منظور حرکت در مسیر توسعه بخش اقتصاد دیجیتال کشور و بخصوص بخشهای مرتبط با پدیده‌های نوظهور و تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و در راستای افزایش توان مراکز علمی، پژوهشی و اجرایی کشور با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و مرکز کار ایران و حمایت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی کشور است. 

 

ریاست شورای سیاستگذاری این رویداد ملی«اصغر جهانگیر» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است و برگزاری پنل‌های علمی تخصصی توسط سازمان ها، دستگاه ها و موسسات معتبر علمی و اجرایی از مشخصه‌های اصلی این رویداد بین‌المللی است.

تهران میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی متاراد می‌شود

 

کد خبر 1181832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha