خبرنگاران «پانا» فرمانده‌ عرصه جهاد تبیین هستند

کریمی گفت: شما خبرنگاران «پانا» سرمایه ‌‌های گرانقدر سازمان و آموزش پرورش هستید و به شما به عنوان فرمانده‌ عرصه جهاد تبیین اقتدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی کریمی»، در اولین گردهمایی دختران «پانا» که به مناسبت تجلیل از دختران دانش‌آ موز و خبرنگاران خبرگزاری «پانا» فارس برگزار شد، گفت: دانش ‌آموز خبرنگاران ما که رسالت خبرنگاری خود را در قالبی بسیار ارزشمند و معلم گونه بیان می ‌کنند باید در صف اول برنامه ‌ریزی‌ های رسانه ای استان فارس باشند تا فضای مجازی تبدیل به مامنی امن برای ‌دانش آموزی شود.

رئیس سازمان دانش ‌آموزی فارس افزود: نگاه من به شما دختران «پانا» که در فصل جدید فعالیت ‌های این خبرگزاری در تراز ایران قوی، آمدید تا یک رزمایش عظیم را به نمایش بگذارید و شروع برنامه ‌های دانش ‌آموزی را کلید بزنید، این است که راهبری برنامه های سازمان دانش آموزی را با اعتماد و اتکا به توانمندی های خود انجام دهید.

وی اضافه کرد: امروز رسالت خبرگزاری «پانا» در سطح اول توجه سازمان دانش آموزی خواهد بود و در دور جدید فعالیت های تربیتی آموزش و پرورش استان فارس، باید برنامه مدون و اصولی با پیوست فرهنگی و تربیتی در بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در طراز ایران قوی تدوین کنیم.

کریمی تاکید کرد: فعالیت‌ دانش ‌آموز خبرنگاران «پانا» در تمامی فعالیت‌ ها، بیانگر این است که شما هم توانمندی در برنامه ریزی و اجرا دارید و هم در «پانا» می ‌توانید در جریان تولید فکر و ایده پروری نقش الگویی داشته باشید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت فضای مجازی و رسانه بیان کرد: ما از این فرمایشات پیروی خواهیم کرد و با نصب العین قرار دادن رهنمود های رهبری در خصوص جهاد تبیین در این میدان از شما عزیزان حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

کریمی ادامه داد: شما خبرنگاران «پانا» سرمایه ‌‌های گرانقدر سازمان و آموزش پرورش هستید و به شما به عنوان فرمانده‌ عرصه جهاد تبیین اقتدا خواهیم کرد.

رئیس سازمان دانش ‌آموزی فارس حضور دانش ‌آموز خبرنگاران «پانا» به عنوان نماینده‌ ای از خانواده بزرگ «پانا» فارس را در ایام امتحاناتشان ارج نهاد و گفت: ما به توانمندی‌ های شما اعتقاد و به نوع بینش شما اعتماد داریم و تمام قد حامی شما خواهیم بود.

کد خبر 1181836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha