اهتزاز پرچم مزین به نام مبارک «یا علی بن موسی الرضا (ع)» در تپه نورالشهدا شهرکرد

به مناسبت دهه کرامت و با حضور خادمان رضوی و مسئولین استانی پرچم مزین به نام مبارک «یا علی بن موسی الرضا (ع)» در تپه نورالشهدا شهرکرد نصب و برافراشته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، به مناسبت دهه کرامت و با حضور خادمان حرم رضوی و مسئولین استانی پرچم مزین به نام مبارک «یا علی بن موسی الرضا (ع)» در تپه نورالشهدا شهرکرد نصب و برافراشته شد.

 

ويژه‌ برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان چهارمحال و بختياری با شعار محوری «خدمت کريمانه، جهاد عالمانه» برگزار می شود.

 

برگزاری دیدار خادمان حرم مطهر رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از جمله برنامه های خادمان حرم رضوی در استان است.

 

خدمت رسانی به نیازمندان با جمع آوری و توزیع کمک ها و نذورات مردمی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب طرح «همدلی به رسم اهل بیت»، آذین بندی مساجد و محلات، توجه ویژه به عملیاتی‏ شدن شعار سال و عناوین روزهای دهه‏ کرامت با توجه به ظرفیت‏های بالقوه و بالفعل مساجد و محلات و برگزاری محافل و عصر شعر رضوی با حضور شاعران آیینی، برجسته و پیشکسوت استان و پخش زنده در شبکه های اجتماعی، برگزاری مسابقات کتابخوانی ازجمله فعالیت های کانون ها در دهه کرامت است.

 

حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، تجلیل از مدافعان سلامت و برگزاری جشنواره «آن گنبد طلایی» در قالب مسابقه شعرخوانی و قصه گویی ویژه کودک و نوجوان با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، و اجرای ویژه برنامه هایی در حوزه بانوان از دیگر برنامه های دهه کرامت استان چهارمحال و بختیاری است.

 

تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و تجلیل از مدافعان سلامت در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم در دهه کرامت مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت؛ همچنین کتاب های مرتبط با زندگی نامه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ در قالب طرح ملی شنبه های کتاب مساجد به عموم مردم در دهه کرامت معرفی می شود.

 

کد خبر 1181838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha