کاروان زیر سایه خورشید مهمان جنوب کرمانی ها می شود

حسین مشایخی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته جنوب کرمان افتخار میزبانی از  کاروان زیر سایه خورشید دارد.

«حسین مشایخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت: هر ساله در ایام دهه کرامت جنوب کرمان میزبان کاروان زیر سایه خورشید است.

 

دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان با اشاره به این که جنوب کرمان قریب ۱۲ سال است که میزبان کاروان زیر سایه خورشید است، افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته جنوب کرمان افتخار میزبانی از این کاروان را دارد.

 

وی بیان کرد: بر همین اساس سفر کاروان زیر سایه خورشید به جنوب کرمان از شهر درب بهشت بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت آغاز می شود.

 

مشایخی با اشاره به استقبال هر ساله مردم جنوب کرمان از کاروان زیر سایه خورشید، ابراز کرد: مراسم استقبال از کاروان رضوی عصر شنبه ۱۴ خردادماه مقابل مسجد جامع برگزار می‌شود.

 

دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان ادامه داد: سپس خدام رضوی در صحن امامزاده سید سلطان احمد حضور می یابند و در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می کنند.

 

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهر درب بهشت دیدار با خانواده های شهدا است.

 

مشایخی یادآور شد: این کاروان حامل پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم به مدت یک هفته مهمان مردم جنوب کرمان است و در این مدت در هر هفت شهرستان حضور می یابد.

 

دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان در تشریح برنامه های زیر سایه خورشید در جنوب کرمان، اظهار کرد: حضور در آیین غبارروبی قبور مطهر شهدا، ‌دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران، حضور در مناطق محروم در قالب طرح آغوش پدرانه، جلب رضایت اولیای دم زندانیان جرایم غیر عمد و شرکت در جشن های دهه کرامت برخی از برنامه های پیش بینی شده سفر این کاروان به منطقه ما است.

 

وی در خاتمه با اشاره به طرح پیام رهایی، عنوان کرد: با لطف و عنایت حضرت رضا (ع) و حضور کاروان زیر سایه خورشید هر سال قریب ۵ زندانی محکوم به قصاص با جلب رضایت اولیای دم از دار مجازات رهایی یافته اند و علاوه بر این نیز بیش از ۲۰۰ نفر از زندانیان آزاد شده اند.

کد خبر 1181848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha