خدمتگزاری در حریم امامان توفیق الهی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه خدمتگزاری در حریم امامان توفیق الهی است، گفت: حضور خادمان با پرچم متبرک حضرت معصومه (س)، مایه آرامش، رحمت و معنویت در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(12خرداد)، در دیدار خدام حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)، اظهارداشت: خدا را شاکریم که مضجع شریف این بانوی کرامت را در کشور ما قرار داد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در کرامت این بانو همین بس که بر گِرد ایشان یک حوزه علمیه‌ای شکل گرفت که تأثیرگذاری آن بر اقصی نقاط کشورهای جهان مشهود است.

 

وی با بیان اینکه خدمتگزاری در حریم امامان توفیق الهی است، گفت: حضور شما خادمان عزیز با پرچم متبرک حضرت معصومه (س)، مایه آرامش، رحمت و معنویت در استان شد .

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه وجود حضرت فاطمه معصومه (س) این کریمه اهل بیت تأثیرگذاری بین المللی دارد، عنوان کرد: در جوار مضجع شریف حضرت معصومه(س) یک کانون مهم فرهنگی و دینی تشکیل و آموزه های دینی و معرفتی به سراسر جهان ابلاغ می شود.

 

وی با بیان اینکه مدارس علمیه و کانون های فرهنگی آغاز یک جریان فرهنگی دینی تاثیرگذار در جهان است، عنوان داشت: ما باید این مسیر را طی کنیم تا این پرچم را به آقا امام زمان (عج) برسانیم.

 

کد خبر 1181884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha