ملت ایران با انسجام، اتحاد و وحدت در برابر بدخواهان ایستاده‌اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: ملت ایران با انسجام، اتحاد و وحدت در برابر بدخواهان ایستاده‌اند ودشمنان با جنگ‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ترکیبی تنها زحمت ما را زیاد کرده اما نمی‌توانند بر انقلاب غلبه پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پیش‌ازظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد، با تسلیت سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد اظهارکرد: حضرت امام خمینی(ره) از اولین لحظه عمرش تا آخرین لحظات زندگیش به قرآن عمل و بر نفس و علیه استکبار و استبداد قیام کرد و انقلاب اسلامی جهانی تشکیل داد.

 

وی افزود: اگر انسان در برابر دشمن قیام نکند، نابود خواهد شد و اگر قیام انسان لله باشد از احدی نخواهید ترسید، همانطور که امام راحل(ره) شجاعانه این راه را طی می‌کرد و می‌فرمود جز خدا، از کدخدا نترسید در غیر اینصورت باید ناموس، شرف و غیرتتان را بدهید تا زندگی ذلت‌باری را قبول کنید.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه یادآور شد: بیش از 80 کشور دنیا با تجهیزات مدرن و پیشرفته صدام را پشتیبانی می‌کرد، اما امام فرمود صدام از بین رفتنی است چون راه امام راحل(ره) صراط‌ المستقیم بود که موجب عزت، شرف و غیرت تمام ملت ایران و بیداری انسان‌های آزادی‌خواه می‌شد.

 

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه امام به مردم ایران باور داشت و با پشتیبانی ملت قیام کرد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند امروز دهه نودی‌ها همانند همان نسل 42 که انقلاب کردند، راه نظام را ادامه داده و به صاحب اصلیش حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) تحویل خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه امروزه ملت ایران با انسجام، اتحاد و وحدت در برابر بدخواهان ایستاده‌اند، عنوان کرد: دشمنان با جنگ‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ترکیبی تنها زحمت ما را زیاد کرده اما نمی‌توانند بر انقلاب غلبه پیدا کنند چراکه این‌ وعده الهی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با اشاره به این موضوع که دشمنان می‌خواهند ملت ایران را ضعیف کنند، تصریح کرد: سران آمریکایی بارها اذعان کرده که فشارها بر ایران دستاوردی نداشته است.

 

وی با بیان اینکه قدرت رسانه‌ای دشمن یک ابزار فریبنده است که می‌خواهند ملت ایران را خسته نشان دهند، ادامه داد: بعد از 43سال ملت ایران این‌گونه همانند امروز باشکوه پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و هیچ‌گاه تسلیم زورگویان عالم‌ نخواهند شد.

 

تسخیری عنوان کرد: بعد از 80 سال هیچ قدرتی به خود جرات شلیک یک تیر مشقی به سمت آمریکا را نداد اما موشک‌های نقطه‌زن ایران به سمت پایگاه‌های آمریکا روانه شد و نشان داد اگر دست از پا خطا کنند با خاک یکسان می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی پایگاه اسلام در جهان است، گرچه سختی و مشکلاتی داشته و با بی‌تدبیری مسئولان دوره‌های گذشته مواجه و عده‌ای از مسئولان وقت مقابل نظام قرار گرفتند اما این انقلاب سنگ‌های مسیر راه را برداشت و توقف نخواهد داشت.

کد خبر 1181909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha