برگزاری برنامه‌های متعدد در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

جلال زاده با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ۶ تا ۱۲ تیرماه در کشور اجرا می شود، بازتولید و بازتعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در دو محور استکبارشناسی و استکبارستیزی را از اهداف برگزاری مراسم این هفته برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دومین جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق‌بشر آمریکایی با حضور دکتر جلال زاده رئیس ستاد و نمایندگان دستگاه‌های عضو در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه دکتر جلال زاده رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ضمن تبریک دهه کرامت و با اشاره به ایام الله 14 و 15 خرداد گفت: این روزها، فرصت مغتنمی برای ادای دین به مقام شامخ امام راحل عظیم‌الشان و بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با حضور پرشور مردم در مراسم‌‌های یادشده، بار دیگر ملت بزرگ ایران با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن تجدید میثاق خواهند کرد.

 

وی گفت: برنامه‌های متعددی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ۶ تا ۱۲ تیرماه در سراسر کشور اجرا می شود.

 

رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بازتولید و بازتعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در دو محور استکبارشناسی و استکبارستیزی را از اهداف برگزاری مراسم این هفته برشمرد و تصریح کرد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران سبب تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

 

دکتر جلال‌زاده بازخوانی جنایات و افشای اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا در ایران را از دیگر اهداف این هفته عنوان کرد و افزود: آگاهی‌بخشی در خصوص سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان و تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با تهدیدات از رویکردهای محتوایی برنامه‌های این هفته در سراسر کشور است.

 

در ادامه هر یک از اعضای جلسه ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود، پیرامون عناوین روزها و همچنین شعار محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌‌مناسبت این هفته را اعلام کردند و در پایان مقرر شد عناوین روزها و شعار محوری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و همچنین ویژه برنامه های این هفته پس از نهایی شدن در اختیار عموم و سایر دستگاه‌های عضو ستاد قرار گیرد.

 

کد خبر 1181948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha