بازاریان و  اصناف آستارا تجلیل شدند

بازاريان و اصناف نمونه بندر آستارا طی آیینی در محل سالن نبی‌اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(پنج‌شنبه، ۱۲ خرداد) در همایش تجلیل از اصناف و بازاریان این شهرستان که در سالن اجتماعات نبی‌اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، نقش کلیدی اصناف در آرامش جامعه بر کسی پوشیده نیست.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه بازاریان و اصناف بازوی توانمند انقلاب اسلامی هستند، افزود: مدیریت مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با دستان پر توان اصناف انجام می‌گیرد و این صنف نبض تپنده انقلاب هستند.

 

وی به نقش آرامش دهنده اصناف در جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: اصناف جامعه مخاطب متفاوت و گسترده‌ای دارند و هر صنفی برای جامعه خود نقش کلیدی آموزش را دارد.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه امروز از طریق فضای مجازی توطئه‌هایی از سوی دشمن در حوزه اصناف صورت می‌گیرد، گفت: با آگاهی و افزایش بینش اصناف متعهد و متخصص امنیت و آرامش اجتماعی و اقتصادی در جامعه شکل می‌گیرد.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در ایام شیوع کرونا و طرح شهید سلیمانی اهمیت حضور اصناف بار دیگر به همگان اثبات شد و با کمک بسیج به سوی مردم یاری حرکت کردند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با اهدای لوح و جوایزی از اصناف و بازاریان نمونه تجلیل شد.

کد خبر 1181957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha