هیئت های اندیشه ورز بسیج ادارات و کارمندان کمک بزرگی به مجموعه مدیریتی است

استاندار کرمان گفت: بچه های بسیج هم انگیزه بالا دارند و انقلابی و دینی و خوش فکر بودن آنها و تضارب آراء خروجی خوبی دارد و برای مدیریت اجرایی معجزه می کند تا بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، پنجشنبه(۱۲ خرداد) در مراسم معارفه رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان با تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا؛ هیئت های اندیشه ورز را بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری یک ضرورت دانست.

 

 

استاندار کرمان تشکیل این هیئت را از آن جهت که افراد خوش فکر با هم تدبیر کنند که اولاً چه کاری را انجام دهند و چگونه انجام دهند؛ یک الزام خواند و افزود: مدیران آنقدر گرفتار اجرائیات و فعالیت های روزمره اجرایی هستند که کمتر می‌توانند به این بحث برسند و اگر این اتفاق بیفتد کمک بسیار بزرگی به مجموعه مدیریتی خواهد بود.

 

 

 

وی تشکیل چنین هیئتی را مصداق عملی توصیه های دینی مبنی بر مشورت کردن دانست و اظهار کرد: عملاً بچه های بسیج هم انگیزه بالا دارند و انقلابی و دینی و خوش فکر بودن آنها و تضارب آراء خروجی خوبی خواهد داشت و معجزه خواهد کرد برای مدیریت اجرایی که بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.

 

 

 

فداکار خاطرنشان کرد: مخصوصاً در حوزه اولویت ها و ضرورت ها، گاهی کاری شروع می شود لازم و خوب است اما شاید در اولویت نباشد و این هیئت ها کمک می کند در تعیین اولویت‌ها و شیوه اجرا ضمن اینکه اعضای هیئت ها الزامات قانونی و اداری را هم می شناس که امیدورایم به کمک مجموعه اداری در اجرا و تشخیص اولویت ها بیاید و بتوانیم بهترین عملکرد را با تکیه بر ظرفیت فکری که ایجاد خواهد شد و هم افزایی، داشته باشیم.

 

 


 

سردار محمدعلی نظری، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم هیئت های اندیشه ورز را در خصوص تحقق شعار سال مهم خواند و گفت: با تعامل بسیج ادارات و اصناف و کارگری توانستیم خیلی از کارخانجاتی که مشکل داشتند و در آستانه تعطیلی بود را توسط هیئت های اندیشه ورز و فکر هایی که داده شد کمک کردیم‌.

 

 

 

وی همچنین نهضت آبرسانی به روستاهای دچار تنش آبی در استان را که با همکاری بسیجیان و گروه های مردمی و گروه های جهادی انجام شد؛ الگویی برای کشور عنوان کرد.

 

 

 

سردار نظری کمک مردمی در همه جهات و زمینه ها را باعث حل مشکلات دانست.
 

 

 

در این نشست؛ رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمان به ریاست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کرمان منصوب شد.

کد خبر 1181959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha