جذب نیرو از مراکز تربیت معلم برای همدان باید مورد توجه باشد

قاسمی فرزاد گفت: در سالهای گذشته به دلیل کمبود معلم از جاهای مختلف تامین شده اما یکی از مراکز جذب نیروی معلم دانشگاه فرهنگیان است که باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز (12 خرداد) در جلسه شورای اداری گفت: سند تحول آموزش و پرورش باید توسط افسران فرهنگی که دلسوز هستند و در تمام ناملایمات و سختی وظیفه خود را انجام می دهند و هیچ ناملایماتی آنها را از مسیر اصلی دور نمی کند، اجرا شود.

 

استاندار همدان با اشاره به لزوم توجه به دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در سالهای گذشته به دلیل کمبود معلم از جاهای مختلف تامین شده اما یکی از مراکز جذب نیروی معلم دانشگاه فرهنگیان است که باید مورد توجه باشد.

 

وی با این توضیح که پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان همدان مشکلاتی دارد و فضای آموزشی آن نیز فرسوده است گفت: یکی از درخواست‌های ما تامین اعتبار لازم برای تخریب و بازسازی در حوزه کلاس‌ها و خوابگاه این محیط است.

 

قاسمی فرزاد با تاکید به اینکه کثرت کلاس‌ها کیفیت آموزش را پایین می‌آورد افزود: جذب نیرو از مراکز تربیت معلم برای همدان مورد توجه باشد.

 

وی با اشاره به کمبود کلاس در استان گفت: امیدوارم ظرفیت خیرین کشوری برای این امر جذب شود و البته خیرین استان نیز همواره یاری رسان بوده‌اند.

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه باید در کنار نهضت مسکن‌سازی به مدرسه سازی نیز توجه شود بیان کرد: جایگاه معلم بسیار والاست و امروز نیز جلسه اداری به این منظور با حضور معلمان تشکیل شده  تا گرد هم آییم و برای پیشرفت علم و دانش کنار هم به مباحثی بپردازیم.

 

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: کمبود کلاس‌های درسی مورد توجه است و یکی از راه‌هایی که بنا داریم انجام دهیم استفاده از ظرفیت خیرین است و امیدواریم در بحث ملی هم بتوانیم اعباراتی جذب کنیم چون ظرفیت خیرین استان نمی‌تواند رافع نیازهای ما باشد.

 

وی در پایان، تأکید کرد: در سطح استان ۱۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن داریم که باید به ساخت مدارس در کنار آن‌ها توجه شود.

 

کد خبر 1181965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha