لزوم اقامه امربه معروف و نهی از منکر با زبان هنر

جوادی با بیان اینکه مطابق قانون حمایت از آمران به معروف نهاد های فرهنگی مکلف به ایجاد شرایط اقامه امر به معروف و نهی از منکر هستند،گفت: امید است با زبان هنر شاهد احیای این فریضتین واجب در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری  «حسین جوادی» در دیدار با «مهرداد محمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تغییر رویکرد ضرورت دارد چرا که این بحث در حوزه‌های مختلف باید انجام شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برای موفقیت در عرصه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود هستیم، افزود: بنابر فرموده مقام معظم رهبری استفاده از ظرفیت هنر برای جا انداختن فرهنگ موثر است، اگر بشود در این بحث بیشتر کار شود خوب است.

 

جوادی با بیان اینکه موضوع امر به معروف در برنامه‌های گوناگون این اداره کل به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد، تاکید کرد: امروز جامعه ما به یک سطحی از آگاهی رسیده است که چگونگی ارسال پیام‌ها مهم است، نیاز به کار دقیق و فنی دارد، ما هم حمایت خود را اعلام می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه کلمه امر به معروف و نهی از منکر انگار سنگین است، گفت: از این رو رویکرد ما باید تغییر اذهان باشد، کار باید تخصصی انجام شود، فضای عملکردی باید تغییر کند.

 

به گزارش شبستان، در این جلسه زمینه های مشترک همکاری و فرهنگ سازی شاخص های امر به معروف مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1181967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha