نور معصومین (ع) هرگز خاموش شدنی نیست

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ نسبت به معصومین(ع) عناد داشتند، گفت: اگر بنا بود توطئه های دشمنان نتیجه بخش باشد باید این چراغ را خاموش می کرد اما این نور هرگز خاموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، امروز (پنج‌شنبه،۱۲ خرداد) خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با پرچم متبرک بارگاه آن حضرت در قالب سفیران کریمه اهل بیت(ع) و به مناسبت دهه کرامت با امام جمعه بندرانزلی دیدار کردند.


حجت الاسلام « سید عبدالجواد شمس الدین»  اظهار داشت: حضور پرچم‌های متبرک حرم حضرات معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) در دهه مبارک کرامت در شهرهای مختلف کشور، علقه‌ای که بین مردم و معصومین(ع) وجود دارد را تقویت کرده و برای آن‌هایی که علقه‌ای ندارند را در مسیر اهل بیت(ع) قرار می دهد.


امام جمعه بندر انزلی با توجه به شرایط امروز جامعه و تلاش‌ها و جسارت‌هایی که دشمنان نشان می دهند، متذکر شد: این عنادها و فیلمی که اخیرا با جسارت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و شبهه پراکنی‌های دیگری که انجام می‌شود، موجب می شود مردم به این مقدسات بیشتر توجه کنند که این امر بسیار اثربخش بوده و توطئه‌های دشمنان و تلاش‌هایی که برای اثرگذاری روی اعتقادات مردم می‌کنند را خنثی می کند.

 

وی ادامه داد: لازم است در مقابل این رفتار دشمنان، این حضور خادمین حرم مطهر حضرت معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در روز ولادت حضرت و توسل و تمسک و توجه مردم به آثار ائمه معصومین(ع) تصاویر و کلیپ هایی منتشر شود.

 


شمس الدین بر لزوم پاسخگویی به شبهات از لحاظ استدلالی، فکری وجلوه‌های هنری تاکید کرد و افزود: تهیه و پخش این دسته از کلیپ ها، تصاویر و فعالیت‌های هنری با توجه به وجود فضای مجازی بسیار اثرگذار خواهد بود. انتشار تصاویری با مضمون نحوه برخورد مردم با این پرچمهای متبرک و مطهر در شهرها بسیار مهم است.


وی تاکید کرد: تلاش‌های دشمنان انجام نه تنها راه به جایی نمی‌برد بلکه خود آغازی دیگر برای کسانی است که می‌خواهند با حقیقت آشنا شوند، دشمنان اگر چیزی، کسی یا امری اثرگذار نباشد با آن عنادی نمی ورزند، عناد آنها با کسانی است که از او می‌ترسند.


امام جمعه انزلی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ نسبت به معصومین(ع) عناد داشتند، خاطرنشان ساخت: اگر بنا بود توطئه های دشمنان نتیجه بخش باشد باید تلاش های حکام جاهلی که در زمان ائمه می زیستند این چراغ را خاموش می کرد اما این نور هرگز خاموش شدنی نیست.

کد خبر 1181988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha