پایگاه اورژانس شهیدان عطیفه در اراک افتتاح شد

با حضور فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پایگاه اورژانس شهیدان عطیفه در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» در حاشیه بهره برداری از پایگاه اورژانس شهیدان والامقام عطیفه گفت: امروز به برکت سفر سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به استان مرکزی و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان عزیز مرتضی و غلامحسین عطیفه پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهیدان والامقام عطیفه در اراک راه اندازی شد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، افزود: امیدواریم همانطور که این دو شهید بزرگوار و خانواده ایشان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم بودند این پایگاه نیز منشاء خدمت برای مردم باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه این پایگاه اورژانس به همت خانواده معظم شهیدان عطیفه که در کارهای خیر و خدمت به مردم پیشگام هستند، راه اندازی شده است، بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت خانواده شهدا به سلامت و خدمت به مردم است و قطعا الگویی برای انجام اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خواهد بود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از آغاز برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی خدمت رسانی به مردم و انجام خدمات اجتماعی به نام و یاد یک شهید در دستور کار قرار گرفته  است، گفت: این مهم در قالب طرح «هرخدمت به نام یک شهید» انجام شد که خدمات مختلفی به مردم ارائه شد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، با بیان اینکه پای کارآوردن مشارکت های مردمی و ایجاد هم افزایی برای انجام کارهای بزرگ فرهنگی مهمترین ویژگی کنگره شهدای استان بود افزود: با برگزاری کنگره و کسب رتبه برتر در کشور فصل جدیدی از فعالیت های حوزه ایثار و شهادت آغاز کرد و امروز جریان فرهنگی و مردمی کنگره در سطح استان با قوت و شتابنده حرکت می کند.

 

کد خبر 1182004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha