حال و هوای بیمارستان ثارالله مهرشهر کرج رضوی شد

خادمان آستان قدس رضوی که روز گذشته ۱۱ خرداد در قالب ۲ گروه وارد استان البرز شدند، امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد با حضور در بیمارستان ثارالله مهرشهر از بیماران این مجموعه عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، خادمان آستان قدس رضوی که روز گذشته ۱۱ خرداد در قالب ۲ گروه وارد استان البرز شدند، امروز پنجشنبه ۱۲ خرداد با حضور در بیمارستان ثارالله مهرشهر از بیماران این مجموعه عیادت کردند.

 

بیمارستان ثارالله مهرشهر کرج به مناسبت دهه کرامت میزبان خادمان آستان قدس رضوی شد. خادمان امام رضا(ع) که ملبس به لباس خادمی بودند بخش به بخش در این بیمارستان به عیادت بیماران آمدند. 

 

اشک شوق از زیارت خادمان آستان قدس رضوی بر صورت بیماران و همراهان آنان جاری شد. عطر خوش آستان مقدس امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با پرچم های سبز آستان قدس در فضا پیچیده بود. 

 

بعضی بیماران و پرستاران چشم انتظار آمدن خادمان آستان قدس بودند، رسم زیبای عیادت از بیماران برنامه ای است که هرساله در دهه کرامت اجرا می شود و در این میان پرستاران و پزشکان بار دیگر در فضای کاری خود حال و هوای زیارت حرم مطهر رضوی را درک می کنند. 

 

 

کودکان، سالمندان به ویژه جوانانی که به علت بیماری در بیمارستان ثارالله بستری بودند به ویژه تیم پزشکی و پرستاران برای سلامت خود و خانواده شان به پرچم آستان قدس تمسک جستند و روح و جان خویش را متبرک عطر و بوی حرم رضوی کردند. 

 

 

 

 

کد خبر 1182011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha