بزرگداشت دهه کرامت از برگزاری مسابقه دلنوشته ای به امام رئوف تا زیارت با پای رنگ

رحمانی آملی از انتشار فراخوان های متعدد فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت دهه کرامت خبر داد و گفت: خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی در شهرستان بابل علاوه برمحرومیت زدایی پای کار فرهنگی با هدف ترویج سیره منور رضوی نیز هستند.

«رقیه رحمانی آملی»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت به همت والای خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: این خادمیاران در ایام منتسب به ولادت حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) و حضرت رضا(ع) فعالیت های متنوع فرهنگی و اجتماعی تدبیر کردند.

 

 مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل به اقبال دوستداران و عاشقان ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه دلدادگان به امام مهربانی حضرت رضا(علیه السلام) برای ثبت نام در مسابقه حفظ چهل حدیث رضوی ویژه دهه کرامت اشاره و بیان کرد: این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می شود و به سه نفر اول جوایز متبرک به حرم آقا امام هشتم تقدیم می شود.

 

وی از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان زیارتی با پای رنگ ویژه سنین سه سال تا۱۸سال خبر داد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا ۱۶خرداد ماه جاری یک اثر به صورت افقی در اندازه a۴به شماره۰۹۱۱۸۱۲۸۵۷۰واتساپ نمایند.

 

رحمانی بابیان اینکه مهلت ارسال اثر به مسابقه گزارش تصویری تکریم دختران توسط والدین ویژه ولادت حضرت معصومه(س) را ۱۳ خردادماه جاری اعلام کرد و گفت: شماره واتساپ ۰۹۱۱۳۱۳۳۳۱۰آماده دریافت تصاویر ویژه این مسابقه می باشد.

 

وی اذعان کرد: خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی در شهرستان بابل علاوه بر محرومیت زدایی پای کار فرهنگی با هدف ترویج سیره منور رضوی نیز هستند.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقه مجازی دلنوشته ای به امام رئوف با مهلت ارسال اثرتا ۱۶خرداد ماه جاری خبر داد و افزود: دلنوشته ها به شماره ۰۹۱۱۲۱۳۶۰۹۳واتساپ شود.

کد خبر 1182018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha