مردم سوء مدیریت را بر نمی تابند

اسحاقی با اشاره به اینکه در خصوص مشکلات موجود دو معضل وجود دارد، گفت: یکی کمبود اعتبار و دیگری سوء مدیریت است؛ بدون شک مردم مشکلات اعتباری را درک می‌کنند اما سوء مدیریت را برنمی‌تابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سلمان اسحاقی» امروز (۱۳ خرداد) در جمع مردم روستای فخر آباد زیرکوه اظهار داشت: دولت سیزدهم یک بازه زمانی را برای ثبت نام در سامانه جاماندگان از یارانه قرار داده اما برخی از مردم در روستاها از این موضوع خبر ندارند که باید از طریق دهیاران اطلاع رسانی انجام شود.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه دشمنان با نوای گرانی هیاهو راه انداخته اند، افزود: قطعا این صدای دشمن است و چون دست برخی از سودجویان از دریافت ارز ارزان قیمت قطع شده است این هیاهو را راه انداخته اند.

 

وی در ادامه بیان کرد: این جراحی اقتصادی در آینده به نفع مردم خواهد بود و از شما می خواهیم به برنامه های این دولت انقلابی اعتماد کنید.

 

اسحاقی با اشاره به اینکه در خصوص مشکلات موجود دو معضل وجود دارد، ادامه داد: یکی کمبود اعتبار و دیگری سوء مدیریت است و قطعا مردم مشکلات اعتباری را درک می‌کنند اما سوء مدیریت را برنمی‌تابند و به شما قول می دهم در دولت مردمی، سوء مدیریت شما مردم را ناراحت نکند.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس بیان کرد: همه مشکلات این روستا با محوریت فرماندار شهرستان زیرکوه پیگیری خواهد شد و امیدواریم در سفر بعدی بتوانیم به شما عزیزان گزارش بدهیم.

 

اسحاقی در پایان در خصوص امام راحل عنوان داشت: گرامی داشتن یاد امام راحل تنها حضور در مراسم نیست بلکه در باز کردن گره از مشکلات مردم است.

کد خبر 1182130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha